misiek^wro, wyliczenie szkody całkowitej nie musi być wykonane metodą kosztów naprawy ale może być na podstawie stopnia uszkodzenia, podobny sposób liczenia ale bez kosztów części, robocizny itd a na zasadzie co do wymiany co do naprawy. Szybsza metoda przy szkodach całkowitych ale.... metodą kosztów naprawy pozostałości wychodzą prawie zawsze tańsze czyli szkoda wyższa a tym samym i odszkodowanie.
[O1] Grzanie świec .
Zwiń
X
-
[O1] Grzanie świec .
Witam .Zaczęły sie temperatury bliskie zeru a u mnie w octawce przy włączeniu zapłonu świece od razu gasną i silnik trudnej odpala :cry: .Wyczytałem w instrukcji ze świece powinny grzać poniżej 5 stopni i teraz nie wiem czemu rano nie załączają się :idea: .Swiece kupiłem nowe i są ok. Sprawdzałem.Czekam na wasze opinie. :szeroki_usmiech
-
-
wiechu386, spoko to samo mam , na chwilę się włączają (2s) i samochód jakoś ciężko odpala , co prawda za 1 razem , świec jeszcze nie wymieniałem (2004 rok).
Ja spróbuję pobawić się Vagiem może tam coś uda mi się zobaczyć.
PozddrowieniaByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
U mnie też dosyć szybko gaśnie kontrolka ale problemu z paleniem nie ma i nie stosuje dodatków do paliwa a w zbiorniku jest jeszcze "letnie". Świece były wymienione w zeszłym sezonie "grzewczym". Zauważyłem że jak robi się zimno to lepiej odpala po nocy niż latem.PerfectService by DGW
Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+
Komentarz
-
-
U mnie też kontrolka gaśnie szybko ale ja czekam jeszcze 2 lub 3 sekundy dopiero odpalam tak jak pisał pskosz. Świec nie wymieniałem już dwa lata (bo tyle mam auto), a kiedy wymieniał je poprzedni właściciel to nie mam zielonego pojęcia!Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!
Komentarz
-
-
Re: Grzanie świec .
Zamieszczone przez wiechu386Witam .Zaczęły sie temperatury bliskie zeru a u mnie w octawce przy włączeniu zapłonu świece od razu gasną i silnik trudnej odpala :cry: .Wyczytałem w instrukcji ze świece powinny grzać poniżej 5 stopni i teraz nie wiem czemu rano nie załączają się :idea: .Swiece kupiłem nowe i są ok. Sprawdzałem.Czekam na wasze opinie. :szeroki_usmiech
To ze kontrolka zgasla nie znaczy ze swiece juz nie grzeja
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ziomalspoko to samo mam , na chwilę się włączają (2s) i samochód jakoś ciężko odpala , co prawda za 1 razem , świec jeszcze nie wymieniałem (2004 rok).Octavia Combi 2003 r. Ambiente 1.9 TDI 110 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marekzupo zgasnieciu swiece dalej grzeja przez jakiś czas , dopiero potem przekaznik je wylacza
Komentarz
-
-
co prawda mam diesla od siedmiu lat (ale tylko 1.9 d - co sie niedługo zmieni bo przesiadam się na octavkę 1.9 TDI AHF hura, hura, hura) ale z tego co wiem świece palą się dłużej niż kontrolka, dokładnie do momentu tego charakterystycznego "pyknięcia". Kontrolka pali się krócej od grzania bo podobno lepiej jest gdy po odpaleniu silnika świece jeszcze przez parę sekund grzeją napęd tak mi powiedział jakiś mechanik kiedyś. pzdr
Komentarz
-
-
wiechu386,
przy dużych mrozach warto przekręcić kluczyk w stacyjce na pozycję II, żeby pojawiła się ikona spiralki, a kiedy zgaśnie - wycofać na 0 i zaraz jeszcze podgrzać świece, a po wygaśnięciu lampki uruchomić silnik. W ten sposób świece będą lepiej podgrzane, a silnik łatwiej się uruchomi.Jutro to też dziś, tyle że jutro...
Komentarz
-
-
lec
a czy po calej nocce jak juz odpali Wam klekocik to tez macie glebek bialego dymu z wydechu ? u mnie tak odpala jak temperatura sie zblizyla do zera, i tez musze chyba zaczac dluzej grzac swiece....
[ Dodano: Sro 14 Lis, 07 16:13 ]
wymienilem swiece i jest OK - tak jak przypuszczalem - 3 na 4 byly czaaaarne
Komentarz
-
Zamieszczone przez tommiwiechu386,
przy dużych mrozach warto przekręcić kluczyk w stacyjce na pozycję II, żeby pojawiła się ikona spiralki, a kiedy zgaśnie - wycofać na 0 i zaraz jeszcze podgrzać świece, a po wygaśnięciu lampki uruchomić silnik. W ten sposób świece będą lepiej podgrzane, a silnik łatwiej się uruchomi.
Uzytkuję również Passata z 97 roku (1,9 TDI 110KM), który ma już 350 000 km i przed ostatnim sezonem zimowym wymieniłem jedną świecę (była spalona) i nie miałem, żadnych problemów z paleniem nawet przy - 25 st. pod chmurką.
Jeżeli po odpaleniu silnika przy niższych temperaturach obserwujecie biały dym to zalecam sprawdzić stan wszystkich świec żarowych.Octavia 2.0 BKD
Komentarz
-
-
lec
Zamieszczone przez adeksJeżeli po odpaleniu silnika przy niższych temperaturach obserwujecie biały dym to zalecam sprawdzić stan wszystkich świec żarowych.
Komentarz
Komentarz